25.2.2014

Oon vähä laiska

 photo 1_zpsea95fa14.jpg  photo 2_zps492ade30.jpg  photo instagrammiiiiii_zps360f8244.jpg
1.meitsi vessas ottamas vähä kuvia 2.vissii oli bileet takakontis jennankaa :-D 3. nami laskiaispullia! 4. mä ja elmo♥

Joo tosiaan hienosti oon panostanu tähä blogiin...ei vaan muista ottaa mitää kuvia ikinä ja nyt lähiaikoina ei oo kyllä kauheesti ollu aikaakaan ku päivät menee ensin koulus ja sieltä melkeen suoraan töihin. Nyt hiihtolomallaki mulla on vaan huomenna eli keskiviikkona ja sunnuntaina vapaapäivä. Oon kans tosi väsynyt eli älkää ihmetelkö et tää postaus oli ny vähä tälläne...Yritän jatkos kyllä parhaani mukaan saada kuvattua tolla kameralla ja postailla useemmin! Ja hei jos haluutte mun tekevän jotai erikoispostausta nii laittakaa vaa ehdotuksia tulemaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti