5.2.2014

Kipeenä

 photo IMG_1132_zpsc0b368be.jpg  photo 072acb0c-b943-4354-bd39-f09f4b0f51eb_zps6b25308a.jpg  photo IMG_1131_zpsf701ddbd.jpg  photo IMG_1144_zps2f833fa4.jpg

Oon kipeenä ja ärsyttää koska perjantaina olis tarkotus mennä vähä juhlimaan, eli toivottavasti paranen siihen mennessä edes jotenkin! Oon siis tänään maannu vaa sängys ja laittanu aivan älyttömän paljon kesätyöhakemuksia eri paikkoihin, koska rahalle olis todellakin tarvetta kesällä. Nyt täytyy vaan toivoa että saisin edes jostain kesätöitä! 
Niin ja meidän ulkorakennuksessa on tullu vissiin jonkinlainen vesivahinko, ei kiva. Mähän oon siis yleensä joka toinen viikonloppu nukkunu siellä :D toi kuulostaa jotenki tyhmältä mutta aivan sama. Joskus jos saadaan se kuntoon niin voin tehdä siitä jonkunlaista postausta jos haluatte tai ootte kiinnostuneita näkemään millanen se siis on. Nyt mä taidan jatkaa kesätöiden ettimistä, moro!

3 kommenttia:

  1. mihin oot hakenu kesätöihin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no oon hakenu tosi moneen paikkaan etten varmaa ees muista niitä kaikkia mihin oon hakenu.. :-DD

      Poista
  2. Super kiva tää sun blogi, ja noi kuvat on ihan yli kivoja ! (:

    Lauratuulia.blogspot.fi

    VastaaPoista