13.2.2014

Happyy

 photo 1_zps6c797a77.jpg  photo 2_zps500791b7.jpg

Mulla ei oo nyt muutaku puhelimesta jotain kuvia, koska en oo ottanu viimeaikoina kameralla yhtään kuvaa. Viime viikonloppuna olin kaverin synttäreitä juhlimassa ja oli kyllä tosi kiva ilta! Tää viikko onki menny sit vaan koulussa ja kavereidenkaa.. Huomenna pitäis keksiä jotain kivaa tekemistä.
Olin muute hakenu tohon lähellä olevaan Nesteelle kesätöitä ja pääsin sinne!! Itseasiassa mun pitääkin mennä jo ekan kerran töihin ensviikon tiistai iltana jo! Oon kyllä aivan älyttömän ilonen ku pääsin sinne töihin.

8 kommenttia:

  1. näist mä tykkään! siis just tämmösistä isoista ja selkeistä blogeista (: oot myös nätti!

    Käy kurkkaa, muoti/lifestyle----> http://dh-janika.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiva jos tykkäät ja kiitos paljon!:) käyn kurkkaamas!

      Poista
  2. Oot tosi kaunis ja hyvä blogi sul :-)

    www.elviiraoona.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. tosi kivoja kuvia :)

    http://roosaran.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. kivoja kuvia :>! ja vitsi tää sun blogis on kyl ihana ♥ tykästyin tähän heti ku tänne tulin! :) ulkoasu, kuvat, sun kirjotustyyli, kaikki nappaa! :)

    fashionsituation.blogspot.com ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi apua kiitos aivan älyttömästi!! tää kommentti piristi tosi paljon!♥

      Poista