7.1.2014

back to school

 photo 6_zps5f15cb2f.jpg  photo 4_zpsb5ed3044.jpg  photo 3_zps364e62ac.jpg Oon ihan älyttömän väsyny jo ensimmäisestä koulupäivästä! Olisin niin mielelläni jatkanu lomaa edes muutaman päivän. Noh, pakko se on taas jaksaa, eihän kesälomaan oo enää n. 5 kuukautta joka kuulostaa mun mielestä aika lyhyeltä ajalta. Oon huomannu että stressaan melkein joka asiasta iha hirveesti:D pari kertaa mulle on siitä huomautettukki ku suunnittelen ja stressaan jotain asiaa joka on tyyliin vasta joskus monen kuukauden päästä!  photo 11db3d72-6ffa-40b8-bd74-a9f7d56f0686_zpsaf5905c3.jpg

Haha, oli pakko lisätä tää kuva tänne! Mua kaduttaa tosi paljon että ikinä menin lopettamaan taitoluistelun koska kaipaan sitä nyt tosi paljon! Mut nyt mun varmaan oikeesti pitäs ruveta menee nukkumaan, nää mun jutut alkaa menee nii turhiks, öitä!

1 kommentti:

  1. Söpö toi taitoluistelu kuva! :D

    http://only--my--life.blogspot.fi/

    VastaaPoista