3.1.2014

2013!

Oon vissiin vähän myöhäs tän jutunkans mutta ei se mitään kyllä tän kai voi vielä silti tehdä! 2013 vuosi ei ollu mulla kauheen tapahtumarikas mutta kaippa mä jotaki saan kerrottua teille..

 photo PicMonkeyCollage_zpscb7eb467.jpg tammikuussa saatiin 8 luokan välitodistukset ja muistan et olin kyllä tosi pettyny siihen, käytiin jennankans jonkun verran luistelemassa ja oli tosi kauheet pakkaset ja paljon lunta, hyi!  photo PicMonkeyCollage1_zps8f96d840.jpg Helmikuu oli varmaan mun elämän kamalin kuukausi, olin kipee melkeen koko ajan ja kuun loppupuolella mulle tuli munuaistulehdus ja se oli ehkä kauheinta mitä oon koskaan kokenu! Tulehdusarvot oli noussu 100, kuumetta 41 astetta ja niin järkyttävä selkäkipu ettei pystyny kävellä kunnolla. Ne muutamat päivät mitä olin jotenkuten terveenä nii meni jossain riparijutuissa ja koulussa.  photo PicMonkeyCollage2_zpsc3e649ac.jpg Maaliskuussa olin riparilla josta en tykänny yhtään ja olin niin onnellinen kun pääsin pois sieltä! Värjäsin kans mun hiukset punaseks silloin ja oli kaikkia rippijuhlavalmisteluja kuun lopussa. Muutama päivä ennen rippijuhlia mulle tuli taas munuaistulehdus joka onneks huomattiin ajoissa joten selvisin siitä pelkällä antibiottikuurilla.  photo PicMonkeyCollage3_zpsdc9d3b2a.jpg Huhtikuun ensimmäisenä päivänä oli rippijuhlat, sain lahjaksi paljon rahaa ja isältä uuden läppärin! Huhtikuusta en muuta paljon muista paitsi sen että olin tosi ilonen ku ilmat rupes lämpenee ja aurinko paisto koko ajan  photo PicMonkeyCollage5_zps37c0fdbf.jpg Toukokuussa ilmat rupes olemaan jo tosi lämpösiä, heitin talviturkin pois, söin ekaa kertaa maailman parasta jätskiä ja alkoi kesäloma!  photo PicMonkeyCollage6_zps48a672ac.jpg Kesäkuussa hoidin aika paljon mun pikkuveljeä Elmeriä, kävin paljon uimassa kavereidenkans ja vietin kivan juhannuksen kavereidenkans  photo PicMonkeyCollage7_zps94c45a94.jpg Heinäkuussa olin seurustellut Roopenkans vuoden ja oli köppärit! Mun muistaakseni kävin myös pari kertaa Powerparkissa heinäkuussa.  photo PicMonkeyCollage8_zpsde3e4221.jpg Elokuussa iskä osti mulle ja Roopelle liput Avenged Sevenfoldin keikalle!♥ Leikkasin ittelleni otsatukan jota kaduin jälkeenpäin suuresti ja koulut alkoi nyyh..  photo PicMonkeyCollage9_zps24d3b9d7.jpg Syyskuussa oli mun ja elmon synttärit, hankin huulikorun ja sain uuden puhelimen!  photo PicMonkeyCollage10_zpsd3678f67.jpg Lokakuussa päätin ruveta panostamaan kunnolla koulunkäyntiin, mun poskeen tuli joku kauhee finni joka oli niinku tuolla ihon alla ja mun koko poski paisui hirveesti ja oli ihan järkyttävän kipee :DD ja olin kans tetissä mun tädin parturissa.  photo PicMonkeyCollage11_zps6eae2144.jpg Marraskuussa olin helsingis kattomas Avenged sevenfoldia ja Five finger death punchia joka oli siellä lämppärinä! Rupesin odottaa kovasti kans joulua marraskuussa, ja juhlin kavereiden kanssa.  photo PicMonkeyCollage12_zps2fbd2a8d.jpg Joulukuussa oli itsenäisyysjuhla vaasan kaupungintalolla, Saatiin joulutodistukset ja olin tosi yllättynyt siitä kuinka paljon nostin numeroita(Keväällä keskiarvo oli vielä 7,1 ja nyt jouluna 8,4!), värjäsin punaset hiukset pois ja oli tietenkin oli joulu!

12 kommenttia:

  1. sun vuosi on kuulostanut kivalta! :) itsekin olin helmikuussa kipeä (tosin en niin pahasti kuin sä) ja heinäkuussa powerparkissa :-D ja hurjan paljon oot nostanut sun keskiarvoa, vau! :o oot myös tosi kaunis ja blogissas on ihana banneri! :)

    http://foreverbyjenni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. tosi kiva postaus tää!:) ja aika hullu parannus toho keskiarvoo!

    http://ninnijaveera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla!:) joo itekki yllätyin tosi paljon siitä keskiarvosta!

      Poista
  3. Kääks! Olipa kiva postaus! :) Oispa itseki jaksanu tämmöisen tehdä!


    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva postaus !:)
    Muutenkin kiva blogi, tosi persoonallinen ja kiinnostava:)

    http://just-fucking-go-for-it-karo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva postaus! Tykkään myös tästä ulkoasusta tosi paljon :)

    VastaaPoista
  6. huh, multa leikattii just nielurisat ja voin kertoo et se oli ihan tuskaa, mutta kyllä toi sun helmikuu kuullostaa vieläkii kauheemmalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. uskon että oli tuskaa! :s ja joo se oli kyllä aika hirveetä ja vieläkin joudun rampata sairaalas kontrolleis ja ultrassa kuvaamas munuaiset yms.

      Poista